De Helpdesk

ONZE HELPDESK SPECIALISTEN

Onze helpdesk specialisten zijn er om de klanten van onze klanten, u dus, te helpen. De helpdesk zorgt dat consumenten met vragen over de dienstverlening van EDR Works snel en op een juiste manier te woord worden gestaan. Vrijwel alle communicatie met consumenten verloopt via onze helpdesk, of onze afdeling debiteurenbeheer. Heeft u een vraag neem dan telefonisch, of via het contactformulier contact met ons op.

 

Telefonisch

Onze helpdesk en afdeling debiteurenbeheer is bereikbaar op het telefoonnummer 070 - 4525460

 

Per mail

Via het mailadres debiteurenbeheer@edrworks.nl of helpdesk@edrworks.nl

 

Veel gestelde vragen

Heeft u een algemene vraag, dan raden wij u aan eerst op onze pagina “veel gestelde vragen / FAQ” te kijken. Veel vragen zijn daar al van antwoord voorzien.

 

Staat uw vraag er niet bij

Mocht uw vraag er niet bij staan dan kunt u met ons in contact komen door te bellen of mailen. Voor algemene vragen hanteert u het adres debiteurenbeheer@edrworks.nl.

Heeft u vragen naar aanleiding van de ontvangst van een herinnering of aanmaning, gebruik dan debiteurenbeheer@edrworks.nl.

Wij streven er naar uw vraag binnen één werkdag te beantwoorden.

 

Reclamatie (u bent het niet eens met de ontvangen nota)

U bent het niet eens met een ontvangen nota van een van onze opdrachtgevers, bijvoorbeeld een intermediair. U bent het bijvoorbeeld niet eens met de kosten op deze nota, omdat deze afwijken van de kosten die u bent overeengekomen in de opdrachtbevestiging. Om te reclameren dient u de volgende stappen binnen 14 dagen na ontvangst van de nota te doorlopen:

  • U meldt het dispuut of reden waarom u het niet eens bent met de nota of factuur bij de leveranciers van de dienst of product;
  • De leverancier (onze opdrachtgever) stopt dan het facturatieproces;
  • Onze opdrachtgever heeft een maand de tijd om het dispuut met u op te lossen;
  • Als het dispuut is opgelost, wordt het normale traject hervat;
  • Indien het dispuut niet wordt opgelost kunt u ervoor kiezen uw zaak voor te laten komen voor de rechter.

 

EDR Works neemt geen standpunt in ten aanzien van disputen.